Coș - 0 lei
Cauta Anvelope Automobile Cauta Anvelope Agricole Cauta Anvelope Industriale

Uzura anvelopelor montate pe un vehicul cu tractiune spate va fi mai accentuata (nu insa foarte mult) spre deosebire de pneurile de pe puntea din fata a unui autoturism cu tractiune frontala. Pentru a dispersa orice confuzie datorata folosirii de termeni precum “propulsie” si “tractiune spate”, merita mentionat ca amandoua exprimarile sunt corecte, deoarece au aceeasi semnificatie, fara a depinde de puntea pe care se realizeaza.
Tractiunea reprezinta acea forta care pune vehiculul in miscare, indiferent ca se exercita pe ambele punti (de aici sintagma “tractiune integrala”), pe puntea spate sau pe puntea fata. Este logic sa avem nevoie de aderenta pentru a crea tractiune, asa ca sistemul de control actioneaza asupra tuturor rotilor montate. Acest lucru inseamna ca motorul in calitate de propulsor al vehiculului, foloseste transmisia pentru a trimite cuplul la roti, iar acestea realizeaza tractiunea ca urmare a aderentei cu solul.
In general, masinile cu tractiune spate dispun de motorizari mai puternice. Instalarea unei motorizari puternice este avantajata de faptul ca transmisia cuplului motor la sol se efectueaza mai eficient cand se realizeaza pe puntea spate. Drept efect, dispare senzatia de zvacnire a volanului intre maini. In schimb, raza de bracare la un vehicul cu tractiune spate este mai mica decat la automobilele cu tractiunea pe puntea fata, aspect ce faciliteaza executarea de viraje mai rapide la rularea cu viteza mica, in mediul urban. Soferii cu adevarat pasionati de placerea de a conduce tind sa aleaga sistemul de tractiune spate pentru a se bucura de derapaje controlate si mai multa siguranta, dar sunt adesea nevoiti sa investeasca in noi anvelope de vara sau de iarna.

Comments are closed.

Transport Gratuit pentru comenzi de 4 anvelope