Coș - 0 lei
Cauta Anvelope Automobile Cauta Anvelope Agricole Cauta Anvelope Industriale

In 2015, compania Michelin a fabricat in total in jur de 180 de milioane de anvelope auto in cele aproape 70 de unitati de productie aflate in 17 state, strategia grupului francez incluzand si o uzina aflata in tara noastra, la Zalau. Michelin Zalau Cord joaca un rol semnificativ, aici realizandu-se asamblaje metalice si cord metalic. Aceste componente sunt indispensabile productiei de cauciucuri, servind drept elemente pentru carcasele anvelopelor destinate echiparii de autoturisme si camioane, in cele mai bune conditii.

  • Aflati care sunt componentele unei anvelope

Ne putem gandi la noile cauciucuri Michelin  ca la un tot unitar ce beneficiaza de cele mai inalte tehnologii si dispune de o bogata varietate de materii prime, oferind siguranta deplasarii si functionalitate pentru vehiculul condus.

Compozitia de cauciuc variaza de la model la model, iar fiecare material detibe proprietati diferite. Fabricarea acestor impune o precizie deosebita, astfel incat toate componentele sunt proiectate pentru a intruni toate cerintele de flexibilitate, putere, prindere etc., folosindu-se cordoane si lungimi foarte mari de fire metalice si sintetice.

Structura unei anvelope se bazeaza pe multiple straturi:

  • Captuseala interioara realizata din cauciuc etans.

Recomandare: Inspectati o data pe luna presiunea aerului din cele patru anvelope montate pe vehicul!

  • Pliurile armaturii sunt acele cabluri care ofera forta anvelopei si rezistenta la presiune. Ele sunt create din fibre textile si cordoane dispuse in linii drepte si se regasesc in densitate mare, existand aproximativ 1400 de astfel de cordoane, iar fiecare are rolul de a rezista la o forta de 15 kg.
  • Zona joasa a talonului, nu mai mare decat mana, reprezentand spatiul unde anvelopa sta prinsa de janta metalica. De aici se transmit efortul de franare si energia de la motor spre suprafata de contact cu carosabilul.
  • Firele de talon joaca rolul de a prinde ferm anvelopa de janta, oferind putere. Un fir este proiectat sa suporte o greutate de maxim 1800 kg, fara pericol de distrugere. Pe fiecare vehicul se gasesc opt, fiind amplasate cate doua pe fiecare pneu.
  • Flancul detine rolul de protectie contra impactului cu gropile si bordurile. Tot aici sunt inscrise diferite marcaje utile, ce ilustreaza informatii diverse.
  • Pliurile carcasei
  • Stratul de siguranta cunoscut si ca centura „grad zero” ce contribuie la reducerea incalzirii cauzate de frecare, pastrand forma cauciucului la rularea cu viteza ridicata.
  • Stratul benzii de rulare la modelele de anvelope vara, iarna si all season pentru turisme marca Michelin este proiectat special pentru a face fata unor presiuni extraordinare. Totodata, prezinta aderenta pe orice suprafata carosabila, rezistenta la uzura si abraziune.

Comments are closed.

Transport Gratuit pentru comenzi de 4 anvelope