Coș - 0 lei
Cauta Anvelope Automobile Cauta Anvelope Agricole Cauta Anvelope Industriale

Legislatia din Romania prevede, prin Reglementarile din 8 decembrie 2005 cu privire la omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere, aprobate in Ordinul nr. 2132 din 8 decembrie 2005 si modificate cu Ordinul 1275 din 22 decembrie 2009, urmatoarele: „Anvelopele utilizate pe vehicule trebuie sa fie omologate in conformitate cu Directiva 92/23/CE a Consiliului din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculelor şi ale remorcilor acestora, precum si montarea lor, Regulamentul CEE-ONU nr. 30 sau Regulamentul CEE-ONU nr. 54, dupa caz.”

UNTRR a propus ca pneurile de iarna sa fie instalate exclusiv pe axa/axele de tractiune, pentru autovehiculele peste 3, 5 t fiind necesar ca anvelopele sa contina pe lateral inscriptia M+S/M&S/M.S. In ceea ce priveste cauciucurile reesapate pentru autovehiculele peste 3,5 t inscripţia M+S/M&S/M.S. se afla amprentată pe flancul noii benzi de rulare aplicate. Pot fi anvelope cu profil directie fata, resapate cu profil tractiune M/S.

In conformitate cu legile din Romania, profilul anvelopelor trebuie sa aiba adancimea minima de 1,6mm la autoturisme si de 1, 8 mm pentru vehiculele >3, 5 tone.

In una din campaniile initiate de Goodyear Dunlop, s-a pus accent pe importanta informarii posesorilor de vehicule comerciale si de flote despre masurile de siguranta rutiera in timpul sezonului rece.  Cu toate ca in Marea Britanie conditiile de sofat pe timp de iarna nu sunt atat de dificile ca in alte tari, foarte multe accidente s-au produs din cauza ghetii si zapezii, implicand vehicule care transportau bunuri grele. Astfel, “anvelopele de iarna nu sunt o optiune, ci o necesitate”, dupa cum afirma reprezentantii companiei sus-mentionate.

In ciuda faptului ca multi soferi de vehicule comerciale considera ca anvelopele cargo de iarna sunt adecvate doar pentru zapada si gheata, acestea sunt de fapt proiectate sa se comporte mult mai bine la temperaturi joase, datorita materialelor compozite speciale. De asemenea, nu este adevarat ca orice pneuri care au inscriptia M/S sunt potrivite si pentru sezonul rece. Nu toate cauciucurile marcate astfel prezinta aceleasi nivele de performanta.

Va recomandam sa vizitati oferta anvelope cargo de iarna de pe site-ul nostru, alegand modelul convenabil. Drept repere in identificarea celei mai potrivite linii de cauciucuri pentru vehicule comerciale, va sugeram sa va uitati dupa clasa de aderenta. Un nivel bun de aderenta este esential pentru a dispune de un control optim al directiei si al franarii. Profilele agresive ale benzii de rulare ofera de cele mai multe ori o rulare eficienta pe soselele acoperite cu apa, reducand semnificativ pericolul acvaplanarii, pe langa facilitarea aderentei pe zapada si gheata.

Comments are closed.

Transport Gratuit pentru comenzi de 4 anvelope