Coș - 0 lei
Cauta Anvelope Automobile Cauta Anvelope Agricole Cauta Anvelope Industriale

Datorita succesului masiv pe care l-a obtinut pe piata linia de anvelope pentru patru anotimpuri CrossClimate proiectata de compania de renume mondial, Michelin, in februarie anul acesta a fost lansata si succesoarea Michelin CrossClimate+.

Conform purtatorilor de cuvant ai grupului francez, noua versiune isi propune sa aduca imbunatatiri in ceea ce priveste performantele de rulare pe parcursul sezonului de iarna. O alta imbunatatire se vrea reflectata prin oferirea unei performante constant care sa sfideze uzura. Stim deja ca primul model de cauciucuri CrossClimate detine titlul de “anvelopa de vara ce poate fi utilizata si iarna”, pe flanc fiind inscrise marcajele 3PMSF si MS. Problema uzurii a constituit dintotdeauna o prioritate pentru Michelin, obiectivul declarat fiind sa ajunga sa proiecteze anvelope performante pana in ultimul moment, mai precis pana cand adancimea caii de rulare va atinge 1,6 mm.

Pentru a asigura un compus inovator de cauciuc, pilotii Michelin au strabatut mai mult de 5 milioane de kilometri, in conditii de temperaturi extreme, care au variat de la -30 pana la +40 de grade Celsius.

Linia CrossClimate+ cuprinde diametre intre 15 si 18 inch, urmand sa inlocuiasca generatia predecesoare de cauciucuri CrossClimate.

Michelin CrossClimate+, conform reprezentantilor companiei, va ajunge cu siguranta sa se claseze in topul rezultatelor obtinute pe timp de vara, insa in plus va permite nivele mai mari de tractiune si aderenta nu doar pe carosabile uscate, ci si pe zapada. Ce au dorit sa sublinieze reprezentantii este tocmai faptul ca noile anvelope vor fi capabile sa asigure un nivel de tractiune la fel de bun ca al celorlalti competitori de pe piata anvelopelor, dar totodata se vor caracteriza prin performante constant, la acest capitol neinregistrandu-se pierderi odata cu uzura.

Conform producatorului, cauciucurile din gama CrossClimate sunt “perfecte pentru a rula in regiunile cu clima temperata”. In orice caz, modelul CrossClimate poate fi considerat o solutia ideala, mai ales ca in mai multe state europene, in jur de 65% de conducatori auto se deplaseaza iarna cu vehicule dotate necorespunzator cu anvelope de vara din diverse motive (comoditate, lipsa banilor, dezinteres). Acesta este si un argument destul de solid pentru a recomanda echiparea cu un unic set de cauciucuri performante pe termen lung, in orice conditii meteo.

In ciuda faptului ca majoritatea producatorilor sunt de parere ca un set de anvelope trebuie inlocuit imediat ce adancimea profilului a atins 3 sau chiar 4 milimetri, Michelin isi exprima dezacordul cu acestia in favoarea ideii ca limita legala de 1,6 milimetri poate fi atinsa fara probleme. Tot Michelin avanseaza parerea ca orice anvelopa care se incadreaza in linia premium avand o uzura apropiata de nivelul maxim permis, este mai performanta in comparatie cu una noua de buget.

Comments are closed.

Transport Gratuit pentru comenzi de 4 anvelope