Coș - 0 lei
Cauta Anvelope Automobile Cauta Anvelope Agricole Cauta Anvelope Industriale

Capacitatea anvelopei de a dispersa apa adâncă este independentă de desemnarea anvelopelor all-season sau de vara. Pe drumurile umede, cauciucul anvelopei, adesea numit compus, este principalul factor în determinarea tracțiunii. Compoziția de tip stickier și mai moale este mai bune atât pentru carosabilul uscat, cât și pentru cel umed.

Dar în apă adâncă și la viteze mari, capacitatea anvelopei de a rămâne în contact cu carosabilul in conditii de ploaie (inginerii de pneuri numesc rezistența la acvaplanare) depinde mai mult de modelul benzii de rulare: canelurile laterale și longitudinale.

Modelele de rulare care sunt excelente la dispersarea apei pot fi găsite atât pe anvelopele all season, cât și pe cele de anotimp.

În cele din urmă, uzura contează foarte mult. În cazul în care sunt subpresiune sau semi-uzate, o anvelopă cu un compus bun și un model gros de rulare pot să nu se potrivească cu o anvelopă mediocră nouă și umflată la specificațiile producătorului vehiculului.

Anvelopele de vară (sau cele regulate sau de trei sezoane) au o tracțiune inadecvată in zapada din același motiv, pentru că oferă o bună tracțiune pe șoseaua umedă: compusul de rulare moale, grippy. Compusul începe să se întărească la temperaturi de inghet. Un pneu allseason antrenează partea mai moale a anvelopei pentru capacitatea de a rămâne flexibilă la temperaturi sub zero grade.

Transport Gratuit pentru comenzi de 4 anvelope