Coș - 0 lei
Cauta Anvelope Automobile Cauta Anvelope Agricole Cauta Anvelope Industriale

Conducerea cu anvelope de vara pe un drum acoperit de zăpadă este ca și cum am încerca să schimbam schiurile de zapada „Drain Pipe” de nivel expert, cu schiurile de apă. Ambele sunt schiuri, deci care este problema? Chiar și  anvelopele care se caracterizează drept ” all season ultra-performante ” în zăpadă, este posibil sa aiba rezultate bune, dar nu sunt cea mai bună alegere. De asemenea, sunt cunoscute anvelopele de performanță „de vară ” sau, acestea sunt standard la fiecare Porsche (cu excepția Cayenne), toate autoturismele Corvette, Viper, toate Ferrari și multe altele.

Motivul: anvelopele de vară oferă mai multă aderență atât pe drumurile umede, cât și pe cele uscate, decât anvelopele all season.

Singura excepție: când termometrul scade sub îngheț sau zăpadă acoperă carosabilul.

 

Diferențele de performanță ale anvelopei

Anvelopele de iarnă, anvelopele all season și anvelopele de vară diferă în ceea ce privește flexibilitatea și durabilitatea cauciucului la diferite temperaturi. Inginerii de anvelope îl numesc „temperatura de tranziție de sticlă”. Pentru o anvelopă de curse, ar putea fi de 4 grade Celsius. Pentru o anvelopă de iarnă ar putea fi la 40 de grade sub zero. Cele mai multe anvelope all season sunt încă flexibile sub zero grade, dar unele pneuri „ultra-înalte all season” încep să isi piarda din calitati pe masura ce temperatura scade.

Daca se face un test, si anume sa experimentam anvelopele de vară în zăpadă de mai multe ori, spre exemplu pe un câmp de zăpadă, o anvelopă de vară ultra performantă nu ar merge înainte dacă drumul cu zăpadă ar avea o înclinare.

Dacă aveți o mașină cu anvelope de vară, nu o conduceți în zăpadă sau când afara temperatura este mult sub 0 grade.

Transport Gratuit pentru comenzi de 4 anvelope