Coș - 0 lei
Cauta Anvelope Automobile Cauta Anvelope Agricole Cauta Anvelope Industriale

Un element care adaugă la confuzie atunci cand vorbim despre anvelope de vara sau all season: capacitatea anvelopei de a dispersa apa adâncă este independentă de desemnarea anvelopelor de vara sau a celor all season. Pe drumurile umede, cauciucul, adesea numit si compus, este principalul factor în determinarea tracțiunii. Compoziția cu cat este mai moale sau mai putin rigida  este mai buna atât pentru trotuarul uscat, cât și pentru umed.

Dar în apă mai multa și la viteze mari, capacitatea anvelopei de a rămâne în contact cu carosabilul (inginerii de pneuri numesc rezistența la acvaplanare) depinde mai mult de modelul benzii de rulare: canelurile laterale și longitudinale. Modelele de rulare care sunt excelente la dispersarea apei pot fi găsite atât pe anvelopele de vara, cât și cele all season.

În cele din urmă, uzura contează foarte mult. În cazul în care sunt subpresiune sau semi-uzate, o anvelopă cu un compus potrivit și un model gros de rulare poate să nu se potrivească cu o anvelopă mediocră nouă și umflată la specificațiile producătorului vehiculului.

Anvelopele de vară  (sau cele regulate sau de trei sezoane) au o tracțiune inadecvată a zăpezii din același motiv: compusul de rulare moale, gripat. Compusul începe să se întărească la temperaturi de inghet. Un pneu pentru iarna are  capacitatea de a rămâne flexibil la temperaturi sub zero grade.

Transport Gratuit pentru comenzi de 4 anvelope